هدف بزرگ من...

زندگی بدون هدف معنایی نداره!

هدف بزرگ من...

زندگی بدون هدف معنایی نداره!

خونه جدیدم سلام..

زندگی کنیم یا فقط زنده باشیم؟

سلام وبلاگ جدید..

وای که از دست بلاگفا دیگه کلافه شده بودم..

از این به بعد اینجا می نویسم..

یه جورایی یه شروع دوباره هم هست..

امروز وزنم 77.3 بود دارم به 77.2 می رسم..

یعنی هدف سومم!

بعدش 76.7 هست..

از خودم کلی راضی ام..

شدم یه خانم با ارداه و قوی..

فقط کمی مسائل کاری ام پیچیده شده..

گاهی واقعا گیج می زنم..

یه برنامه ریزی کاری هم نیاز دارم..

یه برنامه ریزی واسه کل زندگی ام..

این طوری کارام هدفمند تره..

و کلی هم انگیزه می گیرم..

امروز یه برنامه هم واسه کارم می ریزم..

راستی فردا امتحان زبان دارم..

این ترم هم بالاخره تموم شد..

واسه سفر مکه هم هنوز کاری نکردم..

یه عالمه کار دارم با یه عالمه انرژی!

فقط یه برنامه ریزی می خواد..


پی اس : بلاگفا من رفتم!

پی اس : به جای آنکه به مشکلات خود فکر کنید، یک لحظه به خود مشکل فکر کنید و بقیه وقت خود را صرف راه حل آن کنید!

پی اس :مهم این است که در هر لحظه بتوانیم آنچه را که هستیم، قربانی آنچه را که می توانیم باشیم بکنیم!



نظرات 9 + ارسال نظر
شانون دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:07 ب.ظ

خونه نو مبارک باشه تلاش جان.

مرسی عزیزم..

کورش تمدن دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:07 ب.ظ http://www.kelkele.blogsky.com

سلام
خونه نو مبارک
منم میخونمتون ولی این روزا زیاد حس و حال کامنت گذاشتن نداشتم
ببخشید

خواهش می کنم درکتون می کنم..
ایشالا خدا به همگی تون صبر بده..
و همیشه شاد باشید.

امیرحسین... دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:15 ب.ظ http://afrand.blogfa.com

سلام
پس شما هم رفتنی شدی ( منظورم از بلاگفاست!)
منزل نو مبارک

ممنون دوست عزیز

زیبا دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:54 ب.ظ

سلام تلاش جون..
خونه جدید مبارک.
گل و شیرینی بیاریم خدمتتون..
برنامه ریزی سالانه عالیه.تکلیفت با خودت مشخص میشه..

سامان دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ب.ظ http://haaaft.blogfa.com/

سلام
وبلاگ نو مبارک
ایشالا تو وب جدیدت همش از شادیات بنویسی
توی بلاگفا نمیشد کامنت بذارم
اینجا خیلی بهتره
موفق باشی
خدانگهدار

خان داداش سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:32 ق.ظ

سلام ایناااا خونه نو مبارک اینااااااااا

خسته نبااشی اینااا این همه راه اسباب کشی کردی
می گفتی کمک کنیم

خان داداش سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:33 ق.ظ

ایشالااه به هرچی که می خوای برسی اینااااااااااا

زبان هم ایشالاه نمره خوب میااااااااااری اینااااااا

ممنون دعا کن..

الهام سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:34 ق.ظ http://elham29.blogfa.com

سلام عزیزم
خونه جدیدت مبارکت باشه
وای از دیروز هر چی می خوام برات کامنت بذارم نشد که نشد.منم باید یه فکر اساسی برا وبم بکنم

فکر کنم همه باید از بلاگفا برن..
واسه هیچ کسی نمیشه نظر گذاشت...

mbz سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:03 ق.ظ http://www.nadiasun.blogfa.com

سلام دوست عزیز
خونه جدید مبارک انشالله که تو این خونه هم مثل همیشه موفق باشی.
من چند روز مسافرت بودم دیروز اومدم ببخشید دیر سر زدم.
همیشه شاد و خندان باشید.

خوش اومدید به خونه جدید..
ممنون..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد