هدف بزرگ من...

زندگی بدون هدف معنایی نداره!

هدف بزرگ من...

زندگی بدون هدف معنایی نداره!

یادت باشه که تو دوست داشتنی هستی..

به به هوای خنک..

من اصلا گرما رو دوست ندارم..

بزرگترین غصه ام تو روزای گرم اینه که برم جایی که کولر نباشه..

امروز از صبح یه عالمه کار داشتم و جلسه..

باید در مورد بعضی کارا تصمیم گیری می کردیم..

تا همین الان درگیر بودم و نشد آپ کنم..

ممنون از نظراتتون و اینکه کنارم هستید..

دلم به وجود شما گرمه..

دیروز یه عالمه خسته بودم..

هوا هم که یه جوری بود آدم احساس می کرد دلش پره..

تو وبلاگ یکی از دوستان هم که رفتم..

دیدم یکی از وبلاگی ها که جوون هم بوده فوت کرده..

کلی ناراحت شدم..

با اینکه نمی شناختمش اما دلم براش سوخت..

طفلک جوون بوده..

یه حس بدی داشتم ..

اینکه زندگی چه بی معناست..

اینکه یه روز می یای و می نویسی یه روز دیگه تو این وبلاگ کسی نیست تا بنویسه..

خدا بیامرزدش..

و به بازمانده هاش صبر بده من که کلی ناراحت شدم..

اسمش مدام تو ذهنم بود..

ولی امروز خوبم..

چه میشه کرد دیگه باید حقیقت رو پذیرفت..

همگی مون تو این دنیا مسافریم و یه روز باید بریم..

فقط باید سعی مون و بکنیم که جوری زندگی کنیم که بعد از رفتنمون دیگران به نیکی ازمون یاد کنن نه به بدی..

امروز صبح نیم ساعت پیاده روی کردم..

برنامه غذایی ام رو هم عالی دارم رعایت می کنم..

باید تحرکم رو بیشتر کنم ..

میان وعده سالم..

شام رو زودتر بخورم و تفکر مثبت رو فراموش نکنم..

ویادم باشه که خودم و دوست داشته باشم..

راستی روز معلم رو هم به تمام معلم های عزیز و مهربون تبریک می گم


پی اس : یادت باشه که برای اینکه بتونی دیگران و دوست داشته باشی باید اول خودت و دوست داشته باشی..


نظرات 2 + ارسال نظر
helya سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:40 ق.ظ

Movafaghh bashiii, ageh mikhahee vazn kam koni sobhaa mivehee jat bekhorr, v v hamintor sayee kon har vaght mivehh mikhoryy ghabl az ghaza bashehhh, hamintoorrr Abbb faravan.
Cheers

mbz سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ق.ظ http://www.nadiasun.blogfa.com

بله همینطور هست اول باید خودمون را دوست داشته باشیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد