هدف بزرگ من...

زندگی بدون هدف معنایی نداره!

هدف بزرگ من...

زندگی بدون هدف معنایی نداره!

می خوام سبکبال از این دنیا برم!

امروز از صبح درگیر موبایلم بودم که یه طرفه شده بود..

الان تازه رسیدم شرکت..

اوضاع و احوالم خوبه خوبه..

از دست بلاگفا عصبانی ام..

نمی تونم واسه کسی نظر بذارم..

خواهشا همگی اسباب کشی کنید..

این طوری که نمیشه..

زیبا جان از دیروز صد دفعه اومدم برات نظر بذارم نشده ...

و بقیه دوستان..

دیروز روز آخر روضه خاله ام بود..

الان ۱۰ ساله که ۵ روز تو ایام فاطمیه روضه داره..

یه روضه ساده و بی ریا..

و خیلی ها تو روضه اش حاجت گرفتن..

منم ۴ روزه قسمت شد و رفتم..

حسابی بهم چسبید و دلم آروم شد..

گاهی نیازه که آدم یه تجدید نیرو بکنه..

خدا رو شکر تو مسائل دنیوی اوضاعم خوبه و دارم خوب پیش می رم..

اما تو مسائل آخرتی زیاد از خودم راضی نیستم..

قبل ازدواج خیلی خوب بودم..

کلی روزه مستحبی می گرفتم و ...

اما از بعد از ازدواج تنبل شدم..

یه عالمه روزه دارم..

یه عالمه نماز قضا ..

تازه از وقتی شاغل شدم خمس هم ندادم..

دلم شور می زنه..

چسبیدیم به این دنیا و به چیزهای الکی گیر می دیم..

چیزهایی که یه ذره هم به درد آخرتمون نمی خوره..

دلم می خواد سبک از این دنیا برم..

دلم می خواد تو مسائل آخرتی هم از خودم راضی باشم..

از همه چی مهمتر برنامه ریزی آخرتیه!

یه برنامه که به آدم آرامش بده..

نماز سر موقع..

روزه ها و..

یه سال خمسی هم باید تعیین کنم..

می خوام سبک سبک بشم..

دلم شور می زنه واسه اون لحظه ای که ازم بپرسن تو دنیا چه کردی و من چیزی واسه گفتن نداشته باشم..


پی اس : برنامه غذایی ام عالیه عالیه از خودم راضی ام..

پی اس : دوستان یه فکری واسه نظر دهی تو وبلاگاتون بکنید..


پی اس : اهدافتان را دنبال کنید و پشتکار داشته باشید خداوند یاری تان خواهد کرد.


پی اس : تا خود را دوست نداشته باشید و از خود خوشنود نباشید، کسى‏ را نخواهید یافت که شما را دوست بدارد و شادمانى برایتان به‏ ارمغان آورد. اما اگر خود را از عشق و محبت سرشار کنید و احساس دلپذیر رضایت از خویش را در دل بپرورانید، اطمینان‏ داشته باشید که همه جا و همه کس را دوست داشتنى خواهید یافت.



نظرات 10 + ارسال نظر
نیلوفر سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ق.ظ http://niloofaremordaab.blogfa.com

چه حس مشترکی...
یه وقتایی آدم گیجه...یادش میره...ولی خوب ُدیر یا زود گذرمون میفته به اونجایی که باید بیفته...
هر کسی کو دور ماند از اصل خویش /باز جوید روزگار وصل خویش...
دلم واسه خدا تنگ شده...

زیبا سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ب.ظ

سلام تلاش جان..
این ژستت حرف دل من هم هست.
ما باید از لحاظ معنوی هم خوب ژیش بریم..
تمام این توصیه ها خیرش به خودمون میرسه و انسان بی اطلاعه از این..
ــــــــــ
برای نظر دادن اول متنت رو بنویس بعد اسمت رو
اگه نوشتی متنت رو و کد نداد کژی ژیست کن بعد دوباره صفحه نظر سنجی رو باز کن.اول الکل یه چیزی تایژ کن تا کد بده بعد ژاکش کن و متنت رو بذار. بعد اسمتو..
یه جور باید بلاگفا رو گول زد دیگه .. :)

زیبا سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ب.ظ

راستی کاهش وزنت مبارک خانم ژر تلاش..

سامان سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 ب.ظ

سلام
من که نمیتونم از بلاگفا برم
اونجا نشستم منتظر
ممکنه یه روز اونیکه باید بیاد بیادو من نباشم
مراقب خودت باش
خدانگهدار

خان داداش سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:59 ب.ظ

اجی من خو نمی تونم برم.
نیست گاهی یه چیزای چیز دار می نویسن
جاهای دیگه راحت قیلتر می کنن..بلاگفا کمتر سخت می گیره

خان داداش سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:05 ب.ظ

همینا دیگه..ایشالااه به هر چی که می خوای برسی ایناااااااااا

علیرضا سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:12 ب.ظ http://www.ghasedak68.blogfa.com

حالا انشالله میری مکهیهذره دوباره معنویجاتت میره بالا....بعد دیگه رژیم نمیخواد بگیری..هیمصرفشو زیادتر کن...چقدر این ادمکا و آیکونای اینجا زشتن...اه اه اه...بلاگفا فروش....خوب یه سوال میپرسیدی بعد کوله بارتو میبستی جانم..شما توی بلاگفا باید اول کامنتتو بنویسی..وسطای نوشتنت کد امنیتی رو هم بهت میده....جدیدا اینجوری شده...

فهیمه سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:59 ب.ظ http://0purity0.blogfa.com

خونه ی نو مبارک!

خان داداش چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:33 ق.ظ

خووووووووفی؟ امرووز اپ نکردی هااااااااا

زیبا چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:25 ق.ظ

سلامممم ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد