هدف بزرگ من...

زندگی بدون هدف معنایی نداره!

هدف بزرگ من...

زندگی بدون هدف معنایی نداره!

بر می گردم بلاگفا..


امروز صبح قبل از اومدن به شرکت رفتم و یه کفش خوشکل و راحت خریدم..

کلی هم بابتش پول دادم ..

نوش جونم..

واسه پیاده روی راحت و با نشاط باید هزینه کرد!

دلم می خواد برگردم بلاگفا..

اونجا راحت ترم..

آرشیوم اونجاست..

موندم چی کار کنم..

دیروز امتحان زبانم و عالییی دادم..

بعد از امتحان هم یه عالمه پیاده روی کردم..

دیروز تاریخ و ساعت مکه رفتنمون هم قطعی شد..

یه عالمه ذوق کردم..

ایشالا فردا می رم بازار تا خرید هامو بکنم..

برنامه غذایی ام هم خوبه خوبه..

کلی سایز عوض کردم و ظریف شدم..

قبلا با رژیم های فشرده یهویی 5 کیلو کم می کردم و خودم و می کشتم..

هیچ کس هم نمی فهمید لاغر شدم..

چون آب بدنم بود که دفع می شد..

اما حالا نیم کیلویی که کم می کنم واقعیه و سایز عوض می کنم..

خودم که کیف می کنم..

بدون هیچ عذابی دارم لاغر می شم..

هر روز که از خواب بیدار می شم احساس می کنم از دیروز سبک ترم..

الان یک هفته اس که غذای محل کارمون و کنسل کردن و خودمون باید از خونه بیاریم..

واسه من که بهتر شده..

همون مقداری که باید بخورم و می کشم تو ظرفم و می یارم..

تازه زیاد هم می یاد..

هر وقت هم که گرسنه باشم می خورم..

حسابی با نظم و با انگیزه شدم!

قوی و پر اراده..


پی اس : بر می گردم بلاگفا ولی هر وقت که بلاگفا مشکل داشت اینجا می نویسم.. هر دو جا رو با هم دارم!

پی اس :من دریافته ام که ایده های بزرگ هنگامی به ذهن راه می یابند که مصمم به داشتن چنین ایده هایی باشیم.      چارلز چاپلین

پی اس :بزرگ فکر کن، کوچک عمل کن، همین حالا شروع کن.    امام علی (ع)




نظرات 2 + ارسال نظر
زیبا چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ق.ظ

سلام عزیزم..
خوشحال شدم از کامنتت..
add کردم شما رو..
منتظر پیامت هستم..
خوشحالم امتحانتو خوب دادی..
کفش نو مبارکه.چند خریدی؟ چه مارکی؟
_____
تاریخ سفر؟؟؟

راستی
دوست دارم زیاد..

آزاده چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:50 ب.ظ http://azadehdiet.blogfa.com/

سلام دوستم.کفش جدید مبارکه.به سلامتی.
خوشحالم که رو فرمی.و خیلی با انگیزه.
عاشق عکسایی هستم که آپلود میکنی/
موفق باشی دوست جونم . به امید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد