هدف بزرگ من...

زندگی بدون هدف معنایی نداره!

هدف بزرگ من...

زندگی بدون هدف معنایی نداره!

موفقیت 1 سال 90 : من خودم و باور کردم


تعطیلات خوب بود..

یک عالمه استراحت کردم..

وزنم به 77.2 نرسید..

77.4 هستم..

علتش هم اینه که پیاده روی نکردم..

ساعت خورد و خوراکم و نظمش هم بهم خورده بود..

ولی جبرانش می کنم..

مهم اینه که کم شدم..

به قول دکتر ذاکر نمی خوام این نیم کیلو و ترازو من و اذیت کنن و بشن یه داشتان جدید..

من به برنامه ام عمل می کنم و پیاده روی هم می کنم ..

مطمئنم که وزنم خودش پایین می یاد..

از همه چی واسه ام مهمتر اینه که عادات غذایی ام عوض شده..

و کلی اشتهام کم شده..

مهمونی که می رم پرخوری نمی کنم..

حتی یه شب شام رفتیم رستوران..

به جای نوشابه آب پرتقال سفارش دادم و از غذام هم مقداری که نیاز بود رو خوردم..

عالی شدم..

قوی و پر ارداه..

حالا دیگه می تونم بگم که بعد از یک سال رفتن به سیبیتا و هزینه کردن..

موفق شدم..

چون عوض شدم...

باور کردم که میشه لاغر شد و لاغر موند..

باور کردم که میشه بدون حذف وعده های غذایی و خوردن غذاهای دلخواهت به لاغری رسید..

باور کردم که با دوست داشتن خود و بخشیدن اشتباهات کوچک غذایی به موفقیت رسید..

من خودم و باور کردم!

و این مهم ترین موفقیت سال 90 برای منه!


پی اس : یکى از نکاتى که افراد موفق را از ناموفق جدا مى‏کند این است که‏افراد موفق تلاش مى‏کنند و منتظر مى‏مانند اما افراد ناموفق فقط منتظرمى‏مانند.

نظرات 1 + ارسال نظر
Helya سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:43 ق.ظ

Bebakhshieed salam nakardam!!! salamiii garm be garmiii aftab
Omidvaram hamishehh dar Ahdafeton movafagh bashid.

ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد